Voeg in enkele stappen een handtekening toe aan uw Outlook-e-mail
Probeer je een handtekening toe te voegen aan je
Outlook-mail? Maar als u dit niet kunt, hoeft u zich geen zorgen meer te maken.
Omdat in deze blog Outlook Klantenservice u in zeer eenvoudige stappen gaat
begeleiden hoe u de handtekening kunt toevoegen, hoeft u de blog alleen goed te
lezen, zodat u geen rommel krijgt. Laten we zonder een andere keer te
verspillen naar de stappen gaan.
De stappen voor het toevoegen van de handtekening in uw
Outlook-mail worden hieronder vermeld. U kunt ons bereiken als u problemen
ondervindt terwijl u de stappen volgt. De stappen;
·
Allereerst moet u een nieuw bericht in uw e-mail
openen.
·
Vervolgens moet u naar het berichtenmenu gaan.
Dan moet u de handtekeningoptie kiezen.
·
Daar moet u de bewerkingsoptie selecteren en
vervolgens nieuw kiezen.
·
U wordt verondersteld een naam te schrijven die
alleen een handtekening is. En dit alles wordt gedaan in het vak Nieuwe
handtekening.
·
U kunt uw handtekening ook bewerken onder de optie
handtekening wijzigen.
·
Nu wordt u verondersteld om naar
Standaardhandtekening kiezen te gaan en dan wordt u voorgesteld om de optie te
kiezen op basis van uw behoeften of wensen.
·
Sla ten slotte de nieuwe op door op OK te
klikken en ga vervolgens terug naar uw respectieve handtekening.
·
U hebt dus met succes uw handtekening
toegevoegd; u kunt ook elk logo of afbeelding toevoegen aan uw handtekening
door naar het bewerkingsmenu te gaan. Breng de wijzigingen aan en daarmee bent
u klaar.
We hopen dat je je handtekening hebt toegevoegd aan je
account. Voor meer informatie kunt u onze website bezoeken en een kijkje nemen
in praktische blogs waarin u veel van dergelijke gerelateerde blogs kunt
krijgen, waaronder de blog over Outlook Wachtwoord Vergeten. Dus waar wacht je
op? U hoeft ons alleen maar onmiddellijk te bereiken en uw problemen snel op te
lossen, zelfs zonder vanuit uw luie stoel te gaan.
Comments
Post a Comment